Klachtenregeling

Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets mis gaat en dat u daar de dupe van bent. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, daarom zullen we er alles aan doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Met deze klachtenprocedure willen we benadrukken veel waarde te hechten aan de relatie met onze klanten. Een uiting van ontevredenheid nemen wij dan ook uiterst serieus en zien we tegelijkertijd als een kans.

U kunt uw klacht over een product of dienst via E-mail, schriftelijk en telefonisch indienen. Wij zijn bereikbaar via ons telefoonnummer 085-3030210. Schriftelijk naar Myfloorshop, Flevolaan 24, 1382JZ Weesp.

Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen wij u de volgende zaken op te nemen in uw klacht:

Uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
Het factuurnummer
Een omschrijving van uw klacht
Eventuele relevante foto's die de klacht verduidelijken.
Hoe meer relevante informatie u verstrekt, hoe beter wij in staat zijn uw klacht te beoordelen.

Binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging. Wij streven er altijd naar om binnen 5 werkdagen uw klacht op te lossen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvangt u hierover bericht.

Degene die uw klacht behandelt, kan u tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. Wanneer nodig zullen wij (een) externe deskundige(n) raadplegen.

We doen er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zijn dat u het niet eens bent met de afwikkeling. Dan kunt u natuurlijk altijd nog uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag. U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Bezoek showroom

Kom nu langs in een van onze showrooms. 

Maak 
hier uw showroom afspraak.

of bel 085-3030210